Główna > Q&A > Q&A 13.09.2015

Q&A 13.09.2015

15 września 2015 o 10:29   Autor: Kasia
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5 (1 głos)
Loading...Loading...

- Artyleria oraz TD nie są w stanie robić gwałtownych zawracań pojazdów przy nowej fizyce ruchu, co jest celowe. Veider (główny szef balansowania w WG) uważa, że naciskanie na szybszą artę byłoby naprawdę kiepskim pomysłem, tylko po to by część pojazdów mogła zahamować ręcznym i strzelić. To nie jest coś związanego z umiejętnościami – artyleria przy tym manewrze straciłaby bardzo dużo z celności (wielkość obszaru celowania byłaby ogromna) i każdy strzał byłby czysto RNG (co nie jest „marzeniem” deweloperów). Takie przypadki byłyby i tak rzadkie, ale z setkami tysięcy bitew każdego dnia, mogłoby stać się problemem;

- Pojawiają się narzekania graczy odnośnie nowej fizyki ruchu. Czołgi tracą zbyt dużo prędkości na stromych stokach – jest to celowe, by gracze nie docierali do miejsc, do których nie powinni. Bezwładność na stromych zboczach (40 stopni i więcej) jest sztucznie ograniczana;
– Powyższy problem nie może zostać rozwiązany za pomocą niewidzianych ścian, których gracze nienawidzą;
– Storm stwierdza, że szybszy podjazd pod górę (w porównaniu z obecnym stanem) to nie jest coś, co chcą wdrożyć deweloperzy;
– Storm potwierdza, że parametry wszystkich pojazdów zostały przerobione pod nowy system fizyki ruchu;
– Nowa fizyka ruchu wywiera większy wpływ na serwer niż zwykle. W związku z wieloma cechami i bardziej dokładnymi obliczeniami, nie ma wielu rezerw na serwerze;
– Występuje wysokie prawdopodobieństwo, że „kołysanie” kadłuba w nowej fizyce ruchu, zostanie usunięte;
– Główną cechą nowej fizyki ruchu jest ograniczenie zblokowania pojazdu. Nadal się to zdarza – ale zdecydowanie rzadziej;
– Nowa fizyka ruchu nie może diametralnie odbiegać od starej (z perspektywy graczy), bo popsułoby to jakość rozgrywek;
– Nikt nie obiecywał zwiększenia „siły grawitacyjnej”: fakt, że w nowej fizyce pojazdy ześlizgują się ze stoków już podczas zatrzymania się, jest celowe (nie maja poczucia przylegania do powierzchni). Pojawił się fragment odnośnie „wzrostu grawitacji” jako przeciek informacji z supertestów, ale Storm reaguje na to następująco: „Nie czytajcie przecieków z supertestów. Naprawdę. Bez znania kontekstu, powstałoby wiele chybionych rozwiązań związanych ze „wzrostem grawitacji” – grawitacja w testach jest na razie taka sama jak na serwerach.”
– Podczas testów fizyki, w przypadku, kiedy jeden z czołgów wjeżdża na inny, tylko pojazd na górze traci hitpointy. Jest to błąd, który zostanie naprawiony;
– Storm potwierdza, że pojazd, który przechyli się na bok, bądź dach, nie tylko zginie (odliczanie jest takie samo jak w przypadku zatopienia – w tym przypadku 30 sekund), ale także nie może strzelić. Jest możliwe, że deweloperzy dodadzą funkcję przechylenia pojazdu do właściwego poziomu (jeżeli przechylony na bok), ale w każdym przypadku, przechylanie będzie prowadzić do zniszczenia i niewykonalności strzałów, co jest intencyjne. Pojazdy strzelające i przewrócone na bok, bądź dach nie będą realistyczne;
– Himmelsdorf ma kilka sztucznych ścian, by zapobiec spadaniu z klifów (głównie w pobliżu gór), jest to celowe („jest wystarczająco głupich załóg w grze”);
– Bardziej realistyczny system bezwładności jaki został przetestowany uprzednio, został wycofany, ponieważ miał bardzo zły wpływ na grę;
– Jak do tej pory ogólne opinie o nowej fizyce ruchu są bardzo pozytywne;

 

Źródło:

http://ritastatusreport.blogspot.com/2015/09/1392015-q.html

UdostępnijShare on FacebookShare on Google+


Q&A

, , , , , , , , , , ,


Musisz się zalogować aby napisać komentarz. Logowanie bez rejestracji przez worldoftanks.eu

banner