Główna > Q&A > Q&A 29.08.2015

Q&A 29.08.2015

30 sierpnia 2015 o 22:21   Autor: Kasia
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5 (1 głos)
Loading...Loading...

- Umieszczenie tekstury 4K w WoT jak na razie pochłania zbyt dużo zasobów;


– Nie ma jeszcze decyzji, czy tego typu tekstury pojawią się w przyszłości;
– Wizualne efekty pogodowe nie zostaną wprowadzone: „Po co to wprowadzać, by ludzie ze słabszymi kompami nie mogli z tego korzystać, bo obniżałoby to ich FPS, a dobrzy gracze by to wyłączali, ponieważ wpływałoby to na ich grę?”
– Naprawdę wiele osób ma wyłączone efekty specjalne w trybie snajperskim;
– Obecnie WG rozwija wariant całkowitej przebudowy załogi i perków tak, by zniknęły obecne problemy (bezużyteczne perki, braki członków załogi podczas zamiany czołgów – bądź problem „radiowców w barakach”, zero alternatyw podczas wyboru kolejności perków). Główna idea to „dana załoga jako całość, a nie każdy załogant posiadający inne perki” – nie tak jak w WoW, ale coś w tym stylu;
– Nigdy celem MM nie było tworzenie lustrzanych drużyn (podobne druzyny po przeciwnych stronach);
– Niektórzy gracze proponują powrót do klasycznych wersji Malinówki, Murowanki itd. – Storm: „Więc chcecie powrotu do wspaniałej „camperskiej” gry – „kto więcej czasu spędza w krzakach”?”;
– Możliwe jest wprowadzenie fizycznych komponentów pojazdów (na przykład trzęsąca się antena, odpadanie zbiorników paliwa) nawet bez Havoka;
– Funkcja kontrolna czołgu, gdy zaprzestaje się naciskania „W”, a czołg natychmiast staje, została wprowadzona celowo, by ułatwić kontrolę nad czołgiem;

– Są deweloperzy, którzy ukończyli misje indywidualne (ludzie z 70 % i wyższym WR). Według Storma, nie nadużywali funkcji dwelopera, by wybierać mapy, na których chcą grać w bitwach randomowych;
– wysokiej klasy PC posiadają „więcej niż wystarczającą” wydajność w WoT, „nikt nie potrzebuje 100+ FPS”;
– Q: „Ja potrzebuję 100+ FPS!” A: „Ta? A w jakiej znanej cybersportowej drużynie grasz? Jakie nagrody wygrałeś?” (potem dodaje, że w WoT, nie ma znaczącej różnicy między 60 FPS, a 120 FPS);
– Nie ma żadnej gwarancji FPS dla WoT, wszystko zależy od konfiguracji komputera;
– Sytuacja Chieftaina jest skomplikowana według Storma. Pojazd, który stacjonuje w Bovington jest nazywany Mk.2. Wargaming zrobiło skan 3D tego pojazdu. Kiedy skan juz był wykonany, okazało się, że to nie jest Mk.2, ale Mk.6. Model pancerza również został zaczerpnięty z Bovvy Chieftain;
– Storm potwierdza: Chieftain utrzyma silnik 750KM oraz wagę 55 ton. Będzie mieć naprawdę cienki kadłub, ale naprawdę dobre działo;
– Nie było innych kandydatów na tier X brytyjskich ciężkich czołgów niż Chieftain (gracz promował „Super Conqueror” z ulepszonym pancerzem, ale nie było to brane pod uwagę: „Niestety, nie ma ani jednej wzmianki o pancerzu, tylko info o tym graczu, bez żadnego poparcia”) – Storm potem się poprawił, bo były to słowa gracza, który weryfikował Chieftaina i Conquerora dla Wargaming i nieco wycofał swoje stwierdzenia. To możliwe, że „Super Conqueror” pojawi się gdzieś indziej;
– Jedynym powodem wymiany FV215b jest fakt, że jest wymyślony, bo poza tym statystycznie wypada ok;
– WG nie wprowadzi oficjalnie istniejących modów: „problem jest po stronie defektów i strat wydajności”: „niektóre pakiety modów na określonych komputerach pochłaniają 50-60 % wydajności, a niektóre popularne pakiety modów podwyższają ilość awarii o rząd wielkości”. Fakt, że twój komputer, nie szwankuje z powodu spadków FPS spowodowanych modami, nie oznacza, że inne komputery działają tak samo. Twórcy modów nie są również ograniczani żadnymi regułami, mogą stworzyć każdy typ moda – nie biorą pod uwagę problemów z wydajnością, podczas gdy Wargaming nie może wprowadzić niektórych funkcji z powodu poważnych strat FPS na niektórych komputerach. Przykładowo XVM minimap, która powoduje, że niektóre komputery tracą dużo FPS.
– Wiele funkcji wprowadzonych wcześniej dzięki modom, zostało również wprowadzonych oficjalnie do gry i ten proces będzie postępował;
– Interfejs Flash dla gry nie zostanie przetransformowany na inną platformę;
– Mechanizm wielowieżowy: „Tylko dla niewielkiej liczby pojazdów, a tak w ogóle czy jest to potrzebne?”;
– Zawieszenie hydrauliczne: „Dla dwóch pojazdów, a tak w ogóle czy jest to potrzebne?”;
– Pojazdy AA: „Nie ma planów dla WoT, a tak w ogóle czy jest to potrzebne?”;
– Pojazdy kołowe: „Będą maksymalnie przeznaczone dla tierów V-VI, a tak w ogóle czy jest to potrzebne?”;
– Storm potem dodaje, że typy pojazdów wymienione powyżej, będą używane jedynie przez kilku graczy;
– Wargaming rozwija „wiele funkcji, które umożliwią różnorodne rozgrywki”;
– Nie jest to technicznie możliwe, by klienci odgrywali rozgrywki ze starych wersji gry;
– Działa francuskich tierów V-VII mają inny damage dla pocisków AP oraz APCR, to jest defekt i zostanie naprawione;
– Nie ma planów co do zwiększenia liczby nagród dla top 3 graczy z drużyn przegrywających. Przegrywające drużyny mogą składać się w całości z graczy, którzy grali słabo, a WG nie chce nagradzać beznadziejnych rozgrywek;
– Storm nie jest liderem projektów w WoT;
– Zmiany w dystrybucji mapy zostały wprowadzone dla początkujących, by nauczyli się jak grać łatwiej. Nie ma możliwości, by pozwolić bardziej doświadczonym graczom grać na większej ilości map na niskich tierach, ponieważ spowodowałoby to długie kolejki oczekiwania;
– W przyszłości pojawi się ulepszony materiał szkoleniowy;
– Praktycznie nikt nie gra czołgami premium tieru II;
– Obecne online gra więcej graczy niż rok temu w tym samym okresie;
– Czat 2.0 został już zaprogramowany – interfejs tylko częściowo;
– W najbliższym czasie nie ma planów na mapy zimowe czy pustynne;
– Obecna dystrybucja map 9.10 jest ostateczna, ale będzie patch z niewielkimi zmianami; patch 9.10 jest już skompilowany;
– Deweloperzy nadal rozważają rozwiązanie kwestii teamkillingu poprzez usunięcie możliwości uszkodzenia sojusznika.

Źródło:

http://ritastatusreport.blogspot.com/2015/08/29082015-q-long.html

UdostępnijShare on FacebookShare on Google+


Q&A

, , , , , , , , ,


Musisz się zalogować aby napisać komentarz. Logowanie bez rejestracji przez worldoftanks.eu

banner