Główna > e-sport > Battle API w rozgrywkach World of Tanks

Battle API w rozgrywkach World of Tanks

19 sierpnia 2015 o 15:25   Autor: seba_s
2 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 5 (2 głos)
Loading...Loading...
Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich czołgistów! System Battle API 259201jest już gotowy i od dzisiejszego turnieju zostanie wprowadzony do gry, co sprawi, że rywalizacja w naszej lidze stanie się jeszcze prostsza. Nowy interfejs został wbudowany w klienta gry i został połączony z platformą ESL Play. Dzięki temu nie będziecie musieli martwić się o zaproszenia przeciwników, aktualizacje wyników, system zrobi wszystko za Was!Zachęcamy do zapoznania się z dokładnym działaniem Battle API i zapraszamy do wypróbowania go w dzisiejszym turnieju WoT 5on5 Funcup #3.

Co nowego wprowadzi Battle API?

  • Żadnych opóźnień między meczami! Przeciwnik się spóźnił? Nigdy więcej!
  • Żegnajcie pokoje szkoleniowe! Gracz nie będzie musiał już ich tworzyć, by zagrać w naszych rozgrywkach.
  • Utworzony został specjalny system zaproszeń do bitew.
  • Wynik natychmiastowo po zakończeniu meczu zostanie zaktualizowany na stronie ESL – BAPI zrobi wszystko za Ciebie!
  • Dostępne będą dogłębne statystyki pomeczowe.

 

Źródło:

http://esportwot.com/esl/battle-api-w-rozgrywkach-world-of-tanks/

http://play.eslgaming.com/worldoftanks/europe/battle-api-faq-poland/

UdostępnijShare on FacebookShare on Google+


e-sport

, , , , , , , ,


Musisz się zalogować aby napisać komentarz. Logowanie bez rejestracji przez worldoftanks.eu

banner