Główna > Inne > 100 pytań do: Seba_S

100 pytań do: Seba_S

17 lipca 2015 o 18:12   Autor: AceLevy
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5 (1 głos)
Loading...Loading...

Od razu oddam głos autorom wywiadu z Sebą.

Rodziło się długo, trochę to wina wakacji, trochę naszego niedopatrzenia bo Seba materiał dostał nieco później, ale jest :-). Kolejny cykl aktywnego spotowania za nami. Polecamy jest co poczytać.

Jak już wszystko przeczytacie, napiszcie w komentarzach  kogo chcieli byście wyspotować tym razem. My zrobimy wszystko co w naszej mocy aby wam w tym pomóc :-).

Miłej lektury

Pozdrawiamy

TEAM WWW ZJAW


AceLevy

Q: Co skłoniło Cię do stworzenia tak dużego projektu jakim jest WoT-TS?

A: Chęć sprawdzenia swoich umiejętności, ich rozwój oraz możliwość powiązania tego z grą, w której swojego czasu spędzałem bardzo dużo czasu.  Chciałem też, żeby czas który przeznaczyłem na grę nie był tylko straconym czasem.

Q: Czy od razu przewidywałeś stworzenie bloga? Czy pierwotnym pomysłem był tylko sam TS?

A: Pierwotnie miał być serwer TeamSpeak dedykowany do WoT z ciekawymi funkcjami jak powiązanie użytkownika z grą. Blog miał pełnić rolę dziennika zmian. Takie miejsce zarówno dla klanów jak i zwykłych randomowych plutonów (Pozdrowienia dla administracji – Szwagier99 i adam543).

Dużo czytałem – różne blogi, fora – generalnie zdobywałem wiedzę o WoT i postanowiłem, że czasem wrzucę na blog własny artykuł lub jakiś news. Dzięki AceLevy, że też czasem coś dodasz, żeby blog nie umarł i pozdrowienia dla Kasi, z którą rozpoczęliśmy niedawno współpracę. Zdarza się też, że na bloga wrzucam artykuły graczy, które pojawiły się na Forum czy z innych źródeł. Warto też coś do nas podesłać.

Zawsze  lubiłem matematykę i statystykę. Dużo czasu spędzałem na stronach poświęconych ocenie graczy, ale zawsze mi czegoś brakowało, więc sam rozpocząłem rozwiać taki projekt. Podziękowania dla Dom1na, który nadał fajny kierunek wyglądu KG, który przypadł mi do gustu.

Obecnie pracuję nad nową wersją KG http://wot-ts.eu – zachęcam do oceny i komentowania: http://blog.wot-ts.pl/2015/05/30/nowa-wersja-karty-gracza/

Też szeroko rozpoczęliśmy współpracę z polskimi streamerami. Powstała nawet grupa z inicjatywy Huntusa Siemka TV, z którą łączy nas współpraca. Więcej tu: http://blog.wot-ts.pl/2015/03/29/strefa-streama/

Q: Karta gracza – ile czasu spędziłeś, aby doprowadzić ją do obecnego stanu?

A: KG powstała na przełomie lipca i sierpnia 2014, czyli będzie już prawie rok. Przeszła większe zmiany od początku istnienia. Sporo czasu kosztuje jej rozwijanie, potrafię spędzić cały dzień wprowadzając jakieś zmiany. Były sytuacje, że miałem natchnienie i brałem urlop, żeby dodać nową funkcję.

Grzesiek ze Śląska

Q: Wiesz może czy WG ma w planach zrobić jakieś narzędzie pozwalające na odtwarzanie starych powtórek z WoTa? Nieważne czy czołgi miałyby latać lub zapadać się pod ziemię z powodu zmieniania map, grunt żeby sama powtórka działała bez niepotrzebnego ściągania kilku dodatkowych patchów gry.

A: Raczej nie. Był jakiś plan co do tego, ale w jakimś Q&A czytałem, że projekt porzucono.

Czafik

Q: Co ekipa wot-ts sądzi o wprowadzeniu XVM i kolorków? Zniszczyła rozgrywkę, czy przeniosła na inny, lepszy poziom?

WyspaMST

Q: Czy uważasz,że effi,wn itp…znacząco wpłynęły na zachowanie graczy w bitwach?

 

A: Myślę, że tak i to w negatywny sposób, Przede wszystkim błędne interpretacje graczy itd…

Chyba najgorsze co zostało dodane to wskaźnik, który mówi o szansach na wygraną. Prawie w każdej bitwie pojawiają się na czacie gry wypowiedzi na temat poziomu drużyn, co z miejsca obniża motywację do gry. Często wypowiadają się gracze, którzy tak naprawdę mają wpływ na odpowiednio niskie szanse na wygraną. To nie jest tak, że bardzo dobry gracz ma więcej szczęścia, bo ma zawsze wysokie szanse. Po prostu jego ocena jest na tyle wysoka, że podnosi ten współczynnik. Jest to funkcjonalność, z której nie korzystam i tylko zniechęca do gry zwłaszcza, gdy grasz sam.

Można oczywiście też czerpać korzyści z tego narzędzia – wykorzystać, że gracz jest słaby i zagrać agresywniej albo, że ktoś jest dobry to grać ostrożnie i skupić się na nim by potem spokojnie eliminować pozostałych. Często też grając artylerią można zniszczyć potencjalnie groźniejszego przeciwnika. No niestety, ale jest to droga do wygrywania. Niestety też błędna interpretacja kolorków i danych pojazdów prowadzi do marnowania czasu, bo nie zawsze warto skupiać się na pojeździe tylko dlatego, że gra nim bardzo dobry gracz.

Z kolorkami jest tak jak z większością modów – dla części to będzie tylko dekoracja, a dla (podejrzewam mniejszej) części graczy narzędzie, które staję się dodatkowym atutem, które rozsądnie wykorzystane da znaczną przewagę.

Czafik

Q: Jak można wspierać Twoją pracę?

Natoolyner

Q: Jak można Cię wspomóc w Twoich działaniach?

A: Generalnie projekt nabrał dosyć ciekawy kierunek. Chciałbym, żeby jak najwięcej użytkowników korzystało z serwisu, więc tu głównie prośba jest o to, by korzystać i propagować korzystanie. Bardzo duża część graczy jest w klanach: zachęćcie członków do skorzystania, pokażcie to narzędzie, napiszcie informację na forum klanowym itd…

Kolejna sprawa to koszty jakie ponoszę związane z utrzymaniem serwisu. Obecnie baza danych rośnie w dużym tempie i przetwarzanie danych ponad 100 000 graczy nie jest ani proste ani tanie, więc tu zachęcam do wsparcia. Dodatkowym wydatkiem też jest płatna licencja na serwer TeamSpeak3.

Wszystkie informacje o dotacji dostępne są tu: http://blog.wot-ts.pl/wsparcie-projektu/

Też w miarę możliwości/cierpliwości wyłącz AdBlocka na blogu i stronie

Koval07

Q: Co sądzisz o pewnym barze na dworcu Zachodnim w Wa-wie ? (chyba chodziło o Wschodni)

A: Wschodni, ogólnie jestem zadowolony z wyjazdu na WGL. Spotkałem się z osobami, z którymi miałem kontakt głównie wirtualny i nawiązałem nowe kontakty.

AL: Mała anegdotka ode mnie:

Pijaczek: Dzień dobry. Poproszę pięćdziesiątkę!
Barmanka: Nie mamy wódki
Pijaczek: No to setkę!

Q: Czy planujesz działać też na polu WoWs ?

A: Jako tako, jest koncepcja by rozpocząć coś w tym kierunku. Pojawiła się sekcja dla graczy WoWs na serwerze TS http://blog.wot-ts.pl/2015/07/10/world-warships-na-wot-ts/

Q: Czego nie lubisz w WoT?

A: Chyba tego, że random jest tak skonstruowany, że mamy graczy na różnym poziomie umiejętności w drużynie. Często jest tak że gracz 3-5k bitew jest w drużynie z graczem 20-30k. Przeciętny gracz, który już rozegrał dużą ilość bitew różnymi pojazdami, nie będzie robił tylu irytujących rzeczy, niż przeciętny z małą ilością bitew. Przykład z bitew LT jadący na mordownie robiący peak boo z HT – często wolę stać z boku i czekać jak zginie, bo jak zacznę się wychylać to wiem ze mnie zablokuje itd… Przykładów jest mnóstwo.

 

Przyczyna tego jest dość kontrowersyjna, mianowicie ułatwiane grindu pojazdów. W tej chwili jest tyle eventów bustów do szkolenia i zdobywania expa, że każdy gracz nawet ze słabymi umiejętnościami bardzo szybko osiąga tier 8, który ma na przeciw pojazdy tieru 10. Kiedyś grind był dużo wolniejszy, a eventy były raz na miesiąc i dochodząc do tieru 8, gracz już miał jakieś umiejętności. Obecnie raz dwa i mamy tier 10 i nie potrafimy grać. Przez co poziom radnomu na wszystkich tierch się obniża.

Audytor

Q: Co sądzicie o wprowadzaniu „na siłę” różnych czołgów, które później są bardzo mocno nerfione (stając się prawie niegrywalnymi) albo wręcz są wymieniane na inne? Czy to fair wobec osób, które do takich czołgów OP dochodzą niedługo przed nerfem lub podmianą?

A: Wprowadzanie nowych pojazdów zawsze wiąże się z tym, że pojazd taki jest niezbalansowany (pomijając aspekt zarobków WG), lepiej jest zrobić, żeby pojazd był delikatnie OP, gdyż to powoduje, że większa liczba graczy będzie nim grała, wtedy można wyciągnąć odpowiednie wnioski (odpowiednio duża próba).

Każdy musi widzieć, że czołg OP musi zostać zbalansowany, gdyż pierwsza zasada: “jak jest OP to nim graj” i mamy wysyp tych samych pojazdów, druga: “nowi gracze i gracze nie znający wszystkich pojazdów będą paziowani itd… re-balans musi być”.

Czy to fair wobec takich osób? Różnie na to można patrzeć, ale na pewno nie fair wobec pozostałych. Nie może być w grze lepszych pojazdów od innych. Jeśli osoba na siłę che posiadać taki pojazd musi widzieć, że ten stan rzeczy nie potrawa długo.

Gorszym problemem jest przegięcie w drugą stronę, kiedy robi się z pojazdu nic nie wartą konserwę. Niestety problem balansu jest trudny, niektóre pojazdy są źle zrobione i nie da się ich poprawnie zbalansować. Będą za słabe albo za mocne i w takim przypadku lepiej wycofać taki pojazd z gry.

Q: Czy myślałeś o udostępnieniu Karty Gracza również w wersji anglojęzycznej?

A: KG jest dostępna domyślnie w języku angielskim. Na podstawie języka przeglądarki pokazuje się PL.

Zwłaszcza najnowsza wersja http://wot-ts.eu jest w 99% po EN/PL oraz jest tak stworzona, że nie ma problemu by dodać kolejny język. Tu ukłon w stronę Kasi, która pomaga w tłumaczeniach. W najbliższym czasie dojdzie język niemiecki.

Q: Co chciałbyś osiągnąć z WoT-TS? Masz jakiś cel, czy to wszystko rozwija się trochę z przypadku?

A: Trochę z przypadku, bo koncept był inny, a wyszło akurat tak. Na pewno fajnie było by gdyby koszta całego projektu pokrywały się same.

Ambicje rosną w miarę rozwoju. Chciałbym, aby na początek większość graczy z PL korzystała z KG. Chciałbym również osiągnąć ruch graczy z Europy.

Jak wspomniałem, pracuję nad nową wersją KG. Zaprojektowałem ją tak by w przyszłości można było wprowadzić regiony. Ruch z zagranicy cały czas rośnie, ale do tego potrzebna jest promocja. Jeśli macie kontakty w nie-polsko języcznych klanach, to zachęcam do promowania KG.

Q: Co myślisz o nowym trybie dominacji? Nie śmierdzi za bardzo WT?

A: Pograłem – fajna opcja. Gra mniej nudzi niż random. Po głupim zagraniu można się jeszcze zrehabilitować w tej samej bitwie, a nie jak na randomie jesteś zdany na resztę drużyny, która wygraną bitwę po twojej śmierci przegra. Też na razie ten tryb to trochę random. Obawiam się, że brak zrozumienia zasad będzie powodował zniechęcenie, ale udało mi się zagrać kilka razy z kimś, kto wiedział o co chodzi i współgrał tak, żeby zaliczyć dodatkowe punkty za flagę. Dodatkowo każdy frag to punkty. Często wygrałem czy przegrałem o niewielką ilość punków, czyli mamy realne przełożenie wkładu gry na wygraną.

Q: Co Cię najbardziej irytuje w Tankach, a co sobie cenisz?

A: O jednym aspekcie napisałem wyżej, czyli zróżnicowanie poziomu graczy.

Kolejny to MM:

  1. Zasada +/- 10% często powoduje, że na starcie jest przewaga top tierów jednej drużyny;

  2. Przewaga typu pojazdu w jednaj z drużyn, zależy od map, ale często przewaga medów na topie daje szybką wygraną, przewaga td – gra ostrożniejsza itd..

Po pierwsze od początku podobała mi się idea klanów i CW. Pamiętam jak jako dowódca polowy pierwszy raz wylądowałem na mapie – satysfakcja wielka. Grałem właściwie tylko w klanach anglojęzycznych, co podniosło znacząco mój poziom posługiwania się tym językiem.

Też na pewno fajne jest stworzenie społeczności, nawiązanie kontaktów itd…

Jeśli chodzi o sam aspekt gry to lubię jak ktoś mnie pochwali w bitwie. Nawet zwykłe “gj seba” po wcześniejszych 5 zrąbanych bitwach potrafi poprawić humor. Fajną opcją w grze był by system pochwał działający na podobnej zasadzie jak system skarg.

Czafik

Q: Co sądzicie o tzw. „violet stet pedderach”? Mam na myśli ludzi co resetują konta, zakładają drugie, by być fiolecikiem…

A: Nie podoba mi się umożliwienie przez WG możliwości resetowania konta. Intencje, jakie nimi kierowały, to możliwość zatrzymania graczy na dłużej poprzez to, że może zacząć grać od nowa z bagażem doświadczeń.

Jest to droga na skróty do osiągnięcia czegoś. Nie lubię takiego podejścia. Dodatkowo rodzi to patologie resetowania kont poniżej 10-20 k bitew, co jest przeze minie absolutnie niezrozumiałe.

warrior

Q: Jaki masz stosunek do arty i co o niej sądzisz??

A: Szkoda gadać obecnie arta to smutny żart dla strzelających i obrywających.

Zacznę od tego, że artą rozegrałem ponad 8k bitew na 28k bitew ogólnych. Posiadam wszystkie tiery X, więc doświadczenie mam spore.

Na chwilę obecną, doprowadzili artylerię do takiego stanu, że są potrzebne radykalne zmiany. Wpływ losowości gry na arcie jest tak duży, że dla gracza w innym typie pojazdu jest to totalnie losowy czynnik gry, który zniechęca. Sojusznik nie może liczyć na pomoc artylerii, a gracz grający SPG na 10 oddanych strzałów trafił raz, co zepsuje zabawę ofierze, ale nie da to satysfakcji operatorowi. W wyniku czego nikt nie jest zadowolony z gry tym pojazdem, dodatkowo koszty gry i ekstremalnie niska ilość otrzymywanego doświadczenia wydłuża czas grindu do tieru 10.

Inaczej to wygląda na CW. Tu jest prawie zawsze miejsce dla arty. Niejednokrotnie dobra arta ma znaczący wpływ na bitwę. Ale to inna bajka niż Random z artą. Trzeba współpracować. Sama arty nic nie zrobi, a na randomie rzadko ktoś gra pod arte.

Q: Co uważasz o AW i czy będziesz grał?

A: Zagrałem AW test i nie wiem czy będę grał. To jest na razie stadium takie jak zaczynałem WoT. Musiałbym znaleźć coś co by mnie wkręciło. Też brak mi czasu, a testy są ograniczone czasowo i nie zawsze mogę zagrać.

Potencjał jest, bo na niższych tierach masz najwyższy tier z WoT (kilka jest), więc to jak naturalna kontynuacja. GUI oraz mechanika nie różni się tak znacząco jak między WoT, a WT. Obrali ciekawy kierunek. Widzę tam potencjał.

Ekipa „www” ZJAW:

Q: Jak wyglądają statystyki odwiedzin WOT-TS bloga, monitorujesz to na bieżąco ?

A: Lubię statystyki, więc monitoruję wszystko co się da – mamy około 40-50 tys. użytkowników unikalnych i 300-400 tys. odsłon miesięcznie, ponad 100 tys. graczy w bazie wot-ts.

Q: Projekt zacny pewnie czasochłonny :-). Czy statystycznie rzecz biorąc jest tylko twoim hobby, czy sposobem na wypromowanie się?

A: Nie mam parcia na szkło, raczej hobby. Niestety nie da się tym zastąpić pracy.

Q: Z innej beczki nadciąga Armored Warfare jakieś plany ?

A: Zapytałem czy jest możliwość dostępu do API. Niestety nie ma takiej możliwości. Mają dość radykalną politykę jeśli chodzi o mody itd … wszystko jest zabronione, co traktuje jako plus.

Q: Złapałeś złotą rybkę, masz trzy życzenia jakie one będą?

A: Na pewno coś na co ma się mniejszy wpływ w naszym życiu czyli zdrowie. Wszystko pozostałe można zdobyć. Na pewno trochę więcej szczęścia, czyli lepszego RNG w życiu. A trzecie bym sobie zostawił jako ubezpieczenie – może kiedyś mi będzie potrzebne ekstra życzenie. Tylko tyle. Więcej mi nie jest potrzebne. Pozdro dla Panów od nieskończonej liczby życzeń.

Q: Jak reaguje na twój pochłaniaczu czasu twoja kobieta LUB partner ?

A: Różnie. Wie, że to moja odskocznia od pracy, więc w miarę toleruje. Czasem wspiera i pomaga. Widzi, że ma to dla mnie duże znaczenie. Jak się w coś angażuję to całym sobą. Od niecałego roku jestem ojcem. Wiesz – syn też mi pochłania trochę czasu, ale jak się dobrze wszytko organizuje i ma się zdrowe priorytety, to wszyscy są zadowoleni.

Q: Ulubiony trunek?

A: Gin w zielonej butelce, lub własna jałowcówka.

Q: Ulubione danie?

A: Zupa na bazie śledzi i mleka. W domu nazywamy to śledziową. Moja żona zawsze na mnie dziwnie patrzy jak się tym zjadam

Q: Ulubiony typ muzyki?

A: Kult, HEY tego typu klimaty.

Q: Ulubiona klasa czołgu?

A: Kiedyś arta, obecnie myślę, że HT. Lubię medy, ale za dużo wysiłku mnie kosztuje, by grać bardzo dobrze, LT też mi czasem sprawia przyjemność.

Generalnie ostatnio lubię grać mobilnymi pojazdami, choć wiem ze na nich nie osiągnę bardzo dobrych średnich wyników. Mniej więcej po 10 bitwach tracę koncentrację i nie gram efektywnie. Granie mobilnymi pojazdami wymaga ciągłego skupienia i orientacji na całym polu bitwy. Znacznie łatwiej gra mi się ciężkimi powolnymi klocami, gdzie twoją największą bronią jest znajomość mechaniki gry i słabych punktów przeciwnika. Nie ma walk kołowych strzelanie w bok czy tył przeciwnika. Stajesz na przeciw innego klocka i lepszy wygra

Q: Ulubiona maszyna? (tak to pytanie jest podchwytliwe)

A: Typ E #pdk – ale to raczej sentyment. Mam na nim medale, których już się nie da zdobyć – takie jak Kamikaze, i też co mnie zawsze śmieszy to chyba ze 2 stalowe ściany.

Ostatnio dobrze gra mi się Leo1. O dziwo myszka też daje radę. Największym minusem jest jak wylosuję dużą mapę, ale to wiadomo.

Q: Skąd nazwa witryny?

A: wot – world of tanks

ts -team speak

Q: Jakie masz hobby oprócz WoT’a

A: Działka i specyficzne tradycyjne polskie weki #pdk

Q: Czy masz jakiegoś zwierzaka?

A: Nie. Jestem alergikiem głównie na koty, mniej na psy, ale też nie czuję potrzeby posiadania zwierzaka.

Q: Jak dużą wagę przywiązujesz do swoich statystyk i czy Twoje podejście do tego tematu zmieniło się, gdy zacząłeś pracować nad kartą gracza?

A: Lubię statystykę i lubię wiedzieć jakie robię postępy. Lubię być oceniany. Lubię rywalizację. Uważam, że jest to zdrowe, aby przezwyciężąć swoje kolejne granice. Więc ma to dla mnie jakieś znaczenie, ale po gorszej sesji nie wpadam w depresję.

Q: W realnym świecie pracujesz jako…

A: Administrator Systemów w dużym międzynarodowym korpo.

Q: Czy WN8 jest ok ?

A: WN8 ma sporo wad, a największa to wpływ rebalansu pojazdów na wartość WN8.

Grając słabo albo bardzo dobrze, ale dawno dawno jakimiś pojazdem może okazać się, że po którymś rebalansie nasze statystyki odwrócą się o 180 stopni.

Kolejna ważna sprawa to algorytm. By był uznawany za dobry musi budzić zaufanie. Wszystkie ukryte algorytmy podawane przez WG rodzą teorie spiskowe. WN8 jest dostępny publicznie przez co każdy może go użyć i zrozumieć jego działanie. To budzi zaufanie, ale jednocześnie otwartość kodu pozwala na znalezienie dziur, które umożliwiają “oszukiwanie” przez skupienie się na przykład na najważniejszych statystykach z punktu widzenia algorytmu.

Q: Co sądzisz o WN9 i dmg po spocie?

A: Prawdopodobnie nie zostanie wprowadzone licznie DMG po spocie do formuły wn9.

Po pierwsze wartość ta jest nie jasno liczona dla kont starych. Dane te nie były przez WG zbierane od początku gry.

Po drugie wartość spota ma coraz mniejsze znaczenie. Medy spotują pod siebie, a liczba map gdzie spot ma znaczenie jest coraz mniejsza. Byłby znaczący problem jak dobrać te wartości by spot nie był zbyt op i żeby ludzie na ht nie zaczęli jeździć z lornetkami

Q: Co sądzisz o goldowych pociskach

A: Jest to dostępne dla każdego w grze, dostarczone przez wydawce gry. Nie rozumiem dlaczego ktoś ma z tym problem.

Jest to dozwolony środek, który prowadzi do wygranej zwłaszcza w sytuacji podbramkowej, więc dlaczego go nie użyć. Zdarzają się oczywiście gracze, którzy nadużywają amunicji premium, ale to ich sprawa. Oni tracą kredyty itd…

Najbardziej mnie śmieszy, kiedy ktoś z papierowego czołgu marudzi na kogoś, kto używa amunicji premium. W większości przypadków ten pocisk nie był uszykowany na niego, a że się nawinął to nikt łaskawie nie będzie przeładowywał pocisku.

Kolejna sprawa to wszelkiego rodzaju haubice, do których zaklasyfikowałbym również działo z E100. Działa te nie były projektowany pod standardową amunicje AP. Niska prędkość lotu pocisku połączona z kalibrem powoduje ze wartości penetracji kinetycznej są zawsze niskie. Tego typu armaty powinny używać głównie amunicji HEAT i HE, dla których wartość penetracji kinetycznej nie ma dużego znaczenia. Tam penetracja lub obrażenia zależą od ładunku wybuchowego. Używanie na tych pojazdach HEAT powinno być całkowicie normalne.

Kolejny aspekt to brak balansowania pojazdów, uwzględniające amunicję premium przez co pojazdy mogą być znacznie OP na premium pociskach. Ale jeśli wydawca gry pozwala na to i jest  to dostępne dla każdego, to bierz i graj tak, żeby gra ci sprawiała przyjemność. Rolą wydawcy jest zrobić to tak by jednocześnie nie psuć innym zabawy.

Q: Co sądzisz o modach?

A: Na początku nie używałem modów. Potem tworzyłem własne paczki – głównie to mod na mini mapę, zoom in out, ikonki, paki nad graczami i hp zamiast procentu – to tyle.

Obecnie większość tego jest już w grze i uważam, że są to modyfikacje, które są ok. Niestety teraz doszły takie mody, że zdecydowanie można mówić o “cheatch”. Sami admini ESL  zauważyli ten problem i jak WG, ostatnio posypały się bany. Problem jest poważny zbyt liberalne prawo doprowadziło do tego, że mody dają znaczną przewagę w grze. Dodatkowo są ogólnie dostępne i szeroko propagowane (kiedyś bez znajomości rosyjskiego nie miałeś modów). Oprócz tego gracz instalując mody może zarazić się wirusem, nie mówiąc o wysypywaniu się gry czy spadkach FPS, o co obarcza się WG. Z punktu widzenia wydawcy gry mody zaczęły być problemem, z którym trudno coś zrobić. Należałoby zaimplementować te najbardziej sensowne do gry i zakazać modów. Sam zakaz modów prawdopodobnie doprowadziłby do utraty graczy.

Q: WN8 za ostatnie 1000 ?

A: Ciekawa opcja, ale wartość bycia “fioletowym” by spadła, ja bym raczej rozbudował wn8 o ilość bitew.

Im więcej masz bitew, tym lepszym graczem powinieneś być.

Natomiast może pojawić się problem z rolami i nowymi kontami.

Często “zielonka” 20 k bitew wywyższa się nad “żółtym” graczem 5k bitew. No coś tu jest nie tak…

Źródło: http://www.upiorywojny.pl/www/100-pytan-do-3-seba_s/

UdostępnijShare on FacebookShare on Google+


Inne

, , , , , , , , , , , ,


Musisz się zalogować aby napisać komentarz. Logowanie bez rejestracji przez worldoftanks.eu

banner