Główna > Q&A > Q&A 14.07.2015

Q&A 14.07.2015

15 lipca 2015 o 14:03   Autor: Kasia
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5 (1 głos)
Loading...Loading...

Storm potwierdza, że patch 9.9 zawiera błędy. Żeby to naprawić, Rosjanie wypuścili poprawkę patcha, naprawiając problem ukazywania się zniszczonych czołgów jako nadal „żyjących”. Inny paskudny błąd został również poprawiony – kiedy bitwa się nie kończyła po zniszczeniu wszystkich przeciwników. Rosjanie przezwali to „czołgi zombie” i spowodowało to nie najlepsze skutki.

- Fakt, że M6A2E1 został ulepszony w HD nie oznacza, że będzie na niego jakaś misja. Jest możliwe, że producenci podejmą decyzję by włączyć go do sprzedaży;
– Nie działają efekty pogodowe w WoT dla PC- zbytnio redukują wydajność gry (dla znacznej ilość Rosjan z nie najlepszymi kompami PC);
– Storm potwierdza, że słaby PC pracuje gorzej z silnikiem Cryengine i Unreal niż Bigworld – WG specjalnie to przetestowało;
– Storm potwierdza słowa Insidera: Kanonenjagdpanzer zostanie zrównoważony;
– Nowe gałęzie są już zaplanowane na 2015 i 2016. Nie uwzględniają innych wariantów Kanonenjagdpanzer jako regularnych pojazdów;
– W teorii jest możliwe wprowadzenie poruszającej się wody, morskich fal, poruszających się chmur i innych tego typu, ale Storm uważa, że najpierw trzeba się zająć bazowymi kwestiami;
– Deweloperzy pracują nad wsparciem wielordzeniowym;
– Zamiana VK4502B nie była robiona w pośpiechu. Po raz pierwszy ogłoszono ją już około rok temu;
– Storm nie ma pozwolenia by mówić po co są pojazdy Obiekt 777 i T-22sr (jedne ze spekulacji sugerują coś o kolejnym sezonie misji indywidualnych);
– Wersja Xbox One nie zawiera dynamicznego wyposażenia na pojeździe (rzecz, które są zostają oderwane podczas strzelania);
– Przygniatanie trawy pod czołgiem dla wersji Xbox One działa tylko na jednej mapie;
– Xbox One WoT może używać efektów pogodowych ponieważ wydajność Xbox One jest lepsza niż większości PC graczy WoT-a;
– Jasność śladów z Xbox One nie zostanie wprowadzona do WoT na PC;
– Storm odnośnie jakości dźwięku w Xbox One WoT: „Gdybyśmy dodali dźwięk z Xbox One do wersji na PC, że nie bylibyście zadowoleni /ang. you’d throw so much shit at us we’d be covered by it to the top of our heads/.”;
– Wsparcie DX11 pojawi się w niedalekiej przyszłości;
– Nie ma planów by zmienić platformę Scaleform UI na cokolwiek innego;
– Storm stwierdza, że słaba osłona T32 nie jest błędem: „Zawsze tak było”. Po kolejnej konfrontacji z tą kwestią, stracił panowanie nad sobą: „Ku*wa, było tak samo w 9.8! To już nawet nie jest śmieszne. Tak, są problemy, ale nie musisz rzucać g*wnem w tym temacie. Im bardziej normalne staną się raporty, tym szybciej wszystko zostanie naprawione.” (cały wątek zamienia się w farsę z graczami drwiącymi z motto „9.9 zostało stworzone z myślą o jakości”;
– Kiedy SPIC zastąpi AFK Panther w 9.9, gracze zatrzymają AFK Panther w statystykach. To jest celowe (staty dla AFK Panther pozostaną w statystykach gracza jako „zamrożone”, staty SPIC będą się liczyły od zera);
– Jest błąd w 9.9, który sprawia, że obraz jest niewyraźny dla niskich ustawień. Jeżeli tego doświadczyłeś, musisz odznaczyć w ustawieniach „Dynamic details” według Storma. Potem jednakże dodał, że może nie mieć racji i że zbada sprawę;
– W niektórych nowszych kartach graficznych brakuje ustawienia TXAA w 9.9 – możliwe, że jest to związane z  SLI;
– Wielu graczy zgłosiło wysypywanie się 9.9, Storm zbada sprawę;
– Coś jest nie tak z modelem Patton 46, co będzie naprawione w 0.9.10.

 

Źródło:

http://ritastatusreport.blogspot.com/2015/07/q-1472015.html

UdostępnijShare on FacebookShare on Google+


Q&A

, , , , , , , ,


Musisz się zalogować aby napisać komentarz. Logowanie bez rejestracji przez worldoftanks.eu

banner