Główna > Q&A > Q&A 08.07.2015

Q&A 08.07.2015

9 lipca 2015 o 11:26   Autor: Kasia
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5 (1 głos)
Loading...Loading...

Storm przeprowadza „śledztwo” w sprawie – co jest bardziej istotne dla graczy – sama gra czy realizm historyczny? Wstępuje tendencja pośród graczy RU do wnioskowania o większe skupienie na rozgrywkach niż historii. Gracze proszą, o „usunięcie wybiórczego historyzmu” (historyczne wartości używane przez WG tylko wtedy, kiedy im one odpowiadają). Storm odpowiada, że jeśli dane historyczne są dostępne, to są używane. Jeśli ich brakuje, to WG robi co chce.

– Wargaming ma możliwość tworzenia 13-15 HD modeli w patchu;
– Patch 0.9.10 prawdopodobnie wprowadzi tyle samo modeli HD co patch 0.9.9;
– Jak na razie Storm nie może potwierdzić kompletnej zawartości 0.9.10;
– Niedługo zostanie zfinalizowane renderowanie po okręgu;
– Q: „M6A2E1 ze skończoną wieżą T29 pojawi się w grze?” A: „A dlaczego powinno?”;
– Action X nie dostanie złotych pocisków HESH bo „są uważane za jeden z najsłabszych punktów obecnego FV4202″;
– Zwiększona prędkość (53 km/h) Action X ma znaczenie historyczne, taka prędkość została osiągnięta podczas testów w RPA (zawieszenie Olifant);
– Wieża T-62A aktualne posiada schemat pancerza T-62 (właściwie T-62A była inna i możliwie mniej opancerzona);
– Jest możliwe, by Action X miał lepiej opancerzoną wieżę , bazując na pewnych danych , niemniej WG czeka najpierw na rezultaty testów;
– Odnośnie możliwego ulepszenia E-100 w nawiązaniu do japońskich ciężkich: „Najpierw zbadamy jak w ogóle radzą sobie japońskie”;
– Zrebalansowana Autostrada (ang. Highway) została usunięta z testów: „Zastanowimy się co z tym zrobić.”
– TXAA zbyt rozmywa obraz gąsienice, pociski itd.,  ale deweloperzy o tym wiedzą. Miejmy nadzieję, że w przyszłości zostanie to naprawione;
– Fakt, że FV4005 nie ma auto-ładowacza jest historycznie poprawny;
– VK4502B nie jest historyczny i Storm to potwierdza;
– Storm również nie uważa, by War Thunder był bardzo realistyczny: „Wiele elementów zostało tam uproszczonych.”
– Storm nie lubi rozwiązania by trafianie w weakspoty, takie jak włazy daje mniejszy damage”: „Strzelasz z odległości 500m działem, które z reguły zadaje 1000 damage, a zadajesz tylko 400 damage. Czy to wydaje się być fair?”;
– T110E3 weakspot pod włazem nie zostanie naprawiony, bo jest celowy;
– Zwiększenie roli pancerza to zbyt wiele?  „Posiadanie czołgu niepenetrowalnego obecnie i tak jest beznadziejne. Najpierw zajmiemy się ogólnymi sprawami pancerza i pocisków. Potem przyjrzymy się konkretnym pojazdom.”;
– Deweloperzy zastanawiają się co zrobić z amunicją z golda.

 

Źródło:

http://ritastatusreport.blogspot.com/

UdostępnijShare on FacebookShare on Google+


Q&A

, , , , , , , , ,


Musisz się zalogować aby napisać komentarz. Logowanie bez rejestracji przez worldoftanks.eu

banner