Główna > Aktualności > Insider: Czemu Myszka zostanie usunięta? Dodatkowo problemy z modami

Insider: Czemu Myszka zostanie usunięta? Dodatkowo problemy z modami

2 lipca 2015 o 16:52   Autor: AceLevy
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5 (1 głos)
Loading...Loading...

Insider z Wargamingu napisał interesującą wiadomość do Rity o usunięciu Myszki. Nawiązuje to do wewnętrznej rozmowy devsów. Powinno to zilustrować problem Mauschen.

. Dlaczego Mauchen zostanie usunięty?

- Jest zbyt mocnym czołgiem jeśli wyląduje na samym szczycie łańcucha pokarmowego (TOP tier). Technicznie rzecz biorąc tier 7 nie ma absolutnie możliwości, aby zatrzymać ten czołg, a pluton 3 takich zniszczy wszystko będąc TOP i nawet tier 8 ma z nim rażące problemy.
- Tylko tier 9 jest w stanie się jej (Myszce) zmierzyć, za wyjątkiem kilku TD tieru 8
- Jednakże, Mauschens w bitwach tieru 10 ma problem z ‚dziesiątkami’.
- Późniejsze rebalanse mogą okazać się koszmarem (zbyt mocne działo dla niższych tierów, za słabe dla wyższych), sam czołg natomiast przybyłby w najgorszym momencie (rebalans arty, rebalans penetracji)
 – Po kolejnym rebalansie jego działo okazałoby się „śmieciem” – zwłaszcza 15cm, gdzie usunięcie pocisków typu HEAT nie rozwiąże problemu, stanie się on słabszy dla czołgów równych sobie, a zwłaszcza dla tierów 10. Pozwolenie na użycie HEAT tworzy z niego zbyt mocny pojazd. (Opisywane jest to jako „syndrom pedobear’a”, zbyt dobry dla wszystkiego poniżej siebie)
Podsumowując test publiczny – 80% Mauschen strzela HE zamiast AP, ale używa AP przeciwko tier 7-8 z dewastacyjnymi rezultatami (zwykle one shot – one kill). Fakt, że wartości penetracji zostały przywrócone, nie oznacza, że zmiany zostały zaniechane. Z pewnością powrócą na stół kreślarski, a zwłaszcza pociski goldowe. Kiedy zmiany zostaną wprowadzone – Myszka powróci.
XP za odbity dmg przyjdzie po rebalansie penetracji, które zwiększą znaczenie pancerza. Interesujące jest to, że japońskie HT jeżdżą podobnie jak Myszka, tylko że one są zaprojektowane dla tzw „trolli” (strzelają HE, tak jak KV-2), podczas gdy Myszka nie została w ten sposób zaprojektowana.
Większość pocisków HE wystrzelonych w Myszkę nic mu nie robiło, dodatkowo przeszkadzali rosyjscy trolle, które zabijały własną artę, a właśnie ją devsi chcieli przetestować – zwłaszcza jak duże uderzenie zadają Myszce, a przede wszystkim TOP arta. Myśleli o ich rebalansie, jednak przez trolli rebalans arty zostanie opóźniony.
Storm opisał działo 15cm jako śmieć i naciska na to, aby zrebalansować „pietnastkę” dla obu czołgów Mauschen i E-100 (test wykazał, że praktycznie 100% użytkowników E-100 strzela HEAT, a na normalnych serwerach jest to wciąż ponad 80%, robiąc z E-100 najbardziej spamującego goldem czołgiem w grze). Zostanie to poprawione i bardzo możliwe, że zwiększenie penetracji AP dla E-100 nadejdzie wcześniej niż rebalanse innych pocisków.
Ogólny odbiór 9.9 jest bardzo pozytywny. Kalkulatory uzyskują wzrost do 15% wzrostu FPS, a niektórzy gracze z przestarzałymi kartami graficznymi zaczęli osiągać płynne 30 FPS (wzrosła ich stabilność).
O modach:
Mody to coś, czym devsi są zaniepokojeni. Cytując jednego z nich:
„Wielu moderów nie zważa na wydajność, jeśli chodzi o zarządzanie pamięcią. Widywaliśmy modyfikacje dźwiękowe, które zżerały do 400MB pamięci poprzez ładowanie wszystkiego jak leci, zamiast użycia segmentów, przez co sporej ilości graczy gra nagle wywalała do pulpitu podczas ładowania do bitwy lub bezpośrednio w trakcie. Przez to gracze próbują winić devsów, a zazwyczaj winni są sami gracze używając modyfikacji ‚pamięciożernej’ – w ogóle nie zoptymalizowanej. Tyczy się to także modyfikacji wizualnych, czym bardziej odlotowe efekty – tym bardziej są problematyczne”.
Oto kilka przykładów:
- Przykład modyfikacji dźwiękowych Gnomefathers, są bardzo ładne, ale są kiepsko zoptymalizowane pod względem pamięci, aby działać jak należy, powinny zostać podzielone na segmenty, albo zostać bardziej skompresowane. (AL:Używam Kriegstreibera, ale te wcale nie są wydajniejsze. Bardziej przypadły mi do gustu pod względem dźwiękowym – ja na szczęście nie mam dużych problemów z modami audio – dużo osób je ma).
- mod Duke nukem BGM (wzięty z serwera SEA) (cytat: „to badziewie bierze 500MB pamięci kiedy się załaduje i waży 400MB co jest kosmicznie duże dla pliku stronnicowania. Jakość brzmi prawie jak MIDI – nie ma zmiłuj, wywalenie do pulpitu gwarantowane po kilku sekundach lub bitwach a zwłaszcza przy ładowaniu mapy Overlord lub Stalingrad — Kto to dopuścił!?”)
- Tym razem modyfikacja z serwera NA(oto link: http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/434847-kantai-collection-voice-packs-bgm-pack/ : „Ta muzyka jest świetnie zrobiona i ładuje się w segmentach, rzadko kiedy pobiera powyżej 150MB pliku stronnicowania, jakość jest świetna i ma sporo utworów (30+). Podczas gdy motyw utworów jest daleki do czołgów to przejścia i segmenty są idealnie umiejscowione.”
Zwykle najbardziej pamięciożernymi modami są te od XVM, jednak sam XVM nie jest winien, ponieważ sam ma bardzo mały plik stronnicowania. Winę ponoszą niedoświadczeni moderzy, którzy piszą rozszerzenia do czystego XVM.
Oczywiście nie wszyscy moderzy są źli, ale trzeba posiadać pewną wiedzę aby rozróżnić „myślenie” jak zrobić, aby mody działały na nowej wersji gry, a samej optymalizacji moda pod nowszą wersję.
Najgorzej dzieje się, kiedy gracze nie robią backupu swojego czystego katalogu audio i wrzucają mody bezpośrednio do foldera res/audio, efektywnie (a może też i efektownie? – jakieś dymy, zapachy spalenizny) niszcząc swojego klienta gry.
Mail kończy prośbą o udostępnienie sekcji „modów autoryzowanych” na stronie (tak, zawiera XVM) (AL: Cokolwiek to oznacza)
Dodatki:
Od teraz w ESL wszystkie modyfikacje są zakazane, masz grać tylko na czystym kliencie.
Technicznie rzecz biorąc, WG może już wiedzieć jaka liczba modów i graczy gra na modach oraz jak długo! Nie mam pojęcia co mogą zrobić z takimi informacjami, ale spodziewam się tzw. „bólu tylnej części ciała” oszustów:
„To przyjdzie niespodziewanie, aby ukarać jak najwięcej bociarzy i oszustów podczas jednej akcji”
Gracze bez premium/płacący zostaną odseparowani, tylko czołgi premium pozostają przy resecie. Zbanowane konta nie otrzymają rekompensaty. (AL:Nie jestem pewien swojego tłumaczenia, wrzucam ‚oryginał’, nad którym grubo myślałem „co autor miał na myśli)
No premium/paying users will be spared, only premium tanks may stay in case the account is deemed to be reset, banned accounts gets no refunds.
Źródło:
UdostępnijShare on FacebookShare on Google+


Aktualności

, , , , , , , , , , , , , , ,


Musisz się zalogować aby napisać komentarz. Logowanie bez rejestracji przez worldoftanks.eu

banner