Główna > Q&A > Q&A 30.06.2015

Q&A 30.06.2015

30 czerwca 2015 o 21:46   Autor: Kasia
2 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 5 (2 głos)
Loading...Loading...

- według Storma, zmniejszenie oporu gruntu o 20 procent ma taki sam wpływ na mobilność pojazdu jak zwiększenie mocy pojazdu o 20 procent;

– Storm odpowiada dlaczego deweloperzy (podczas buffowania lub nerfienia) zwykle wprowadzają zmiany oporów podłoża: zmiana silników wymaga specjalnego trybu konwersji w grze, co stwarza ryzyko wystąpienia potencjalnych błędów, opory gruntu to łatwiejsze rozwiązanie;

– według Storma poprawa oporu gruntu skutkuje tym samym co poprawa mocy silnika;

– komentarz Storma odnośnie szeregu błędów w common testach: „Więc testy powinny być bez błędów? Więc po co by w ogóle były?”;

– reakcja Storma na zarzut, że cienie za bardzo redukują FPS w WoT: „W każdej grze ponosi się koszty cieni względem wydajności gry. Zawsze redukują FPS. We wszystkich grach.

Źródło:

http://ritastatusreport.blogspot.com/2015/06/30062015-q.html

 

UdostępnijShare on FacebookShare on Google+


Q&A

, , , , , ,


Musisz się zalogować aby napisać komentarz. Logowanie bez rejestracji przez worldoftanks.eu

banner