Główna > Aktualności > Serwer testowy 9.9 zmiany

Serwer testowy 9.9 zmiany

26 czerwca 2015 o 14:23   Autor: Kasia
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5 (1 głos)
Loading...Loading...

Poniżej przedstawiamy wprowadzone zmiany!

Pojazdy:

* Wprowadzono następujące poprawki dla istniejących pojazdów:

  • Spähpanzer SP I.C. zastąpił Aufklärungspanzer Panther, niemiecki lekki czołg Tieru VII
  • Mäuschen zatąpił VK 45.02 (P) Ausf. B, niemiecki ciężki czołg Tieru IX.

 

* Przerobiono 14 pojazdów w jakości HD: Typ 62, AMX 50 100, FCM 50 t, Churchill VII, Caernarvon, Conqueror, Panther/M10, VK 36.01 (H), M6A2E1, T23E3, M46 Patton, T110E3, T110E4, Т-62А.

* Znacząco wzrosła ochrona przedniego pancerza dla M6A2E1 po zmodernizowaniu pojazdu w jakości HD.

* Naprawiono problem związany z typem uszkodzenia dla 18 pojazdów, które powodowało, że przednia część pojazdu nie była odporna na penetrację dział z niską mocą penetracji.

* Poprawiono niektóre charakterystyki następujących pojazdów Premium: STA-2, Typ 62, oraz T-44-122- czołg nagroda w Superteście.

* Naprawiono kilka problemów z modelami M26 Pershing oraz T-34-85 Rudy.

 

Mapy i Obiekty:

  • Na czas trwania Common Test 1 (testy ogólne) zastąpiono mapy: Prokhorovka i Łuk Ognia, nową wersją mapy Łuk Ognia.
  • Naprawiono kilka błędów i przerobiono rozgrywkę na mapach Bagno (Swamp) (w celu zmniejszenia ilości remisów) oraz Autostrada (Highway) (w celu zachęcenia do aktywniejszego działania w centrum).
  • Przerobiono efekty zniszczeń dla elementów środowiska.

 

Grafika:

* Znacząco zoptymalizowano ogólne osiągi silnika 3D.

* Zoptymalizowano działanie niektórych efektów specjalnych.

* Ulepszono rendery:

  • Wprowadzono mechanizm, który automatycznie zmniejsza rozdzielczość, gdy wydajność gry maleje.
  • Dodano nową pełnoekranową metodę wygładzania krawędzi – Temporal Anti-Aliasing.
  • Ulepszono model podświetlania (BRDF) dzięki czemu metal i powierzchnie matowe wyglądają bardziej realistycznie.
  • Przerobiono renderowanie cienia. Ulepszono zarówno działanie jak i jakość cieni. Dodano delikatne cienie.
  • Dodano cienie trawy i przy okazji wprowadzono nową metodę renderowania.
  • Zoptymalizowano i ulepszono następujące efekty: bloom, sun rays, lens flare. Efekt bloom jest teraz bardziej stabilny. Już nie występuje migotanie podczas ruchu kamery.
  • Poprawiono jakość i działanie HBAO (SSAO).

 

* Standardowy renderer:

  •  Poprawiono jakość podświetlania.

 

Inne:

  • Naprawiono problemy z klientem gry.
  • Naprawiono problem z brakiem możliwości penetrowania cienkiego pancerza  przez działo z wysoką mocą penetracji.
  • Naprawiono problem odłamków wewnątrz pojazdu po rykoszecie, które powodowały zniszczenia lub obrażenia załogi pojazdu.
  • Naprawiono problem odłamków wokół wieży zniszczonego pojazdu.
  • Naprawiono wiele problemów z trybem Bitwa Zespołowa (Team Battle).
  • Naprawiono drgający w trybie snajperskim celownik, podczas celowania w konkretny obiekt.
  • Skorygowano czas wyświetlania podpowiedzi na ekranie ładowania bitwy.
  • Poprawiono graficzny wygląd Warowni.
  • Rozszerzone panele zespołu są teraz wyświetlane tylko po naciśnięciu CTRL i myszy nad listą.
  • Zamieniono czcionkę dla liczników w oknie Misji Personalnych.
  • Naprawiono widok sugestii na temat zakupu standardowego modelu , który był wyświetlany nawet wtedy gdy osoba miała już ustawiony moduł top-tieru.
  • Naprawiono wyświetlanie tych samych numerów Plutonów dla różnych Dynamicznych Plutonów.
  • Naprawiono kilka problemów z odtwarzaniem powtórek bitew.
  • Naprawiono drobne problemy z interfejsem.

 

Zmiany w Charakterystykach Pojazdu:

 

* M46 Patton:

  • Czas celowania – 90 mm, działo M3, wieża M46M73 – spadł z 2,3 do 2 sekund.
  • Czas celowania – 90 mm, działo: M36, wieża: M46M73 – spadł z 2,3 do 2 sekund.
  • Czas celowania – 90 mm, działo T15E2M2, wieża M46M73 – spadł z 2,3 do 2 sekund.
  • Czas celowania – 105 mm, działo T15E2M2, wieża M46M73 – spadł z 2,3 do 2 sekund.
  • Rozproszenie dla 105 mm, działo T5E1M2 spadło z 0.4 do 0.39 m.
  • Czas celowania – 90 mm, działo M3, wieża M46T119 – spadł z 2.3 do 2 s.
  • Aiming time of the 90 mm Gun M36 for the M46T119 turret decreased from 2.3 to 2 s.
  • Czas celowania – 90 mm, działo T15E2M2, wieża M46T119 – spadł z 2.3 do 2 s.
  • Czas celowania – 105 mm, działo M4, wieża M46T119 – spadł z 2.3 do 2 s.
  • Czas celowania – 105 mm, działo T5E1M2, wieża M46T119 – spadł z 2.3 do 2 s.
  • Czas przeładunku – 105 mm, działo T5E1M2, wieża M46T119 – spadł z 9.3 do 9 s.

 

* M48A1 Patton:

  • Rozproszenie podczas obrotu wieży – 105 mm, działo T5E1M2 – spadło o 17%.
  • Rozproszenie dla 105 mm, działo T5E1M2 spadło z 0.4 do 0.38 m.

 

* STA-2:

  • Zdolność poruszania się po twardym podłożu dla zawieszenia STA-2 wzrosła o 20%.
  • Zdolność poruszania się po podłożu o średniej twardości dla zawieszenia STA-2 wzrosła o 18%.
  • Zdolność poruszania się po miękkim podłożu dla zawieszenia STA-2 wzrosła o 10%.
  • Czas celowania – 90 mm, działo Rifled, wieża STA-2 – spadło z 2.2 do 2,1 s.
  • Rozproszenie podczas obrotu wieży – 90 mm, działo Rifled – spadło o 29%.

 

* STA-1:

  • Rozproszenie podczas obrotu wieży – 90 mm, działo Rifled – spadło o 17%.

 

* Typ 62:

  • Rozproszenie działa w ruchu dla zawieszenia Typ 62 spadło o 12%.
  • Zdolność poruszania się po twardym podłożu dla zawieszenia Typ 62 wzrosło o 17%.
  • Zdolność poruszania się po podłożu o średniej twardości dla zawieszenia Typ 62 wzrosła o 14%.
  • Zdolność poruszania się po miękkim podłożu dla zawieszenia Typ 62 wzrosła o 7%.
  • Czas przeładunku – 85 mm, działo Typ 62, wieża Typ 62 – spadło z 5.7 do 5.5 s.
  • Rozproszenie podczas obrotu wieży – 85 mm, działo Typ 62 – spadło o 17%.

 

* Т-44-122:

  • Rozproszenie działa w ruchu  dla zawieszenia Т-44-122 spadło o 8%.
  • Kąt nachylenia działa wzrósł o 1 stopień.

 

Źródło: http://ritastatusreport.blogspot.com/2015/06/99-test-server-active.html

UdostępnijShare on FacebookShare on Google+


Aktualności

, , , , , , , ,


Musisz się zalogować aby napisać komentarz. Logowanie bez rejestracji przez worldoftanks.eu

banner