Główna > Aktualności > Zmiany w mechanice rykoszetów 9.3

Zmiany w mechanice rykoszetów 9.3

16 września 2014 o 12:00   Autor: seba_s
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5 (0 głos)
Loading...Loading...

Obecnie rykoszet występuje przy uderzeniu w pancerz pod kątem powyżej 70 stopni dla pocisków przeciwpancernych oraz podkalibrowych (AP i APCR) i 80 stopni dla pocisków kumulacyjnych (HEAT). Pociski odłamkowo-burzące (HE) oraz przeciwpancerne pociski odkształcalne (HESH) nie rykoszetują.

W momencie uderzenia pocisku w pojazd wyliczane jest pod jakim kątem padło trafienie, a następnie uwzględnia się współczynnik normalizacji i na tej podstawie zapada decyzja o rykoszecie.
Rykoszety nie dotyczą modułów zewnętrznych – takich jak gąsienice, czy działo.
Istnieje również zasada trzech kalibrów, jeśli kaliber działa jest większy niż trzykrotna grubość pancerza to następuje automatyczna penetracja (nie dotyczy HEAT).

ricosh_1

W aktualizacji 9.3 wprowadzono kilka zmian, o których już wspominałem tu: http://blog.wot-ts.pl/2014/09/08/nowy-mechanizm-rykoszetow/

Innowacją będzie, to że pocisk który zrykoszetuje może zadać obrażenia innemu pojazdowi. W przypadku pocisków AP oraz APCR – po rykoszecie pocisk traci 25% swoje początkowej penetracji, natomiast pociski HEAT nie tracą penetracji. Trafienie w sojusznika po rykoszecie nie będzie karane.

Rykoszet 1

Rykoszet 2

Rykoszet 3

Źródło: http://ftr.wot-news.com/2014/09/15/9-3-ricochet-mechanics-explained/

UdostępnijShare on FacebookShare on Google+


Aktualności

, , , , , , , ,


Musisz się zalogować aby napisać komentarz. Logowanie bez rejestracji przez worldoftanks.eu

banner