Główna > Aktualności > Lista zmian z Super Testu 0.9.2

Lista zmian z Super Testu 0.9.2

1 lipca 2014 o 20:47   Autor: seba_s
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5 (0 głos)
Loading...Loading...

Zaznaczam, że poniższa lista dotyczy Super Testu co oznacza, że w 9.2 może to finalnie wyglądać inaczej.

Zmiany w pojazdach francuskich

– AMX50B: czas celowania z 3s do 2,5s

Zmiany w pojazdach niemieckich

Aufklärungspanzer Panther

– czas przeładowania dla 7,5/5,5 cm Waffe 0725 dla wieży VK 28.01 Ausf. C z 4s do 3,4s

Indienpanzer

– czas celowania dla 9 cm Bordkanone z 2,9 s do 2,7 s
– czas przeładowania dla 9 cm Bordkanone z 7,5 s do 7,2 s

Leopard 1

– czas przeładowania dla 105mm z 9 s do 8,7 s

Leopard Prototype A

– czas przeładowania dla 105mm dla podstawowej wieży z 14 s do 13 s
– czas celowania dla 9cm Bordkanone dla podstawowej wieży z 2,9 s do 2,5 s
– czas przeładowania dla 105mm dla elitarnej wieży z 12 s do 11,1 s

RhB Waffentrager

– 128mm czas przeładowania z 10,9 s do 11,15 s

Stug Ausf.G

– zwieszano nośność o 3 ton
– zwiększono ciężar o 3,14 tony

WT E-100

– obniżono celność o 25% podczas ruchu i obrotu wieży
– dla działa 128mm, usunięto jeden pocisk z magazynka i zmieniono czas przeładowani całego magazynka z 60 s do 52 s

WT PzIV

– czas przeładowania dla 128mm L/61 z 10,9 s do 11,6 s
– czas przeładowania dla 128mm L/55 z 10 s do 10,6 s
– czas przeładowania dla 150mm L/29,5 z 16 s do 17 s
– czas przeładowania dla 150mm L/38 z 16 s do 17 s

Zmiany w pojazdach japońskich

– koszt naprawy Type 97 Te-Ke zmniejszono 5 %

Zmiany w pojazdach brytyjskich

- 183mm HESH penetracja (FV215b 183) z 275mm do 230mm
– FV4202 czas przeładowania dla 105mm z 9,3 s do 8,6 s

Zmiany w pojazdach amerykańskich

– M46 Patton poprawiono celność dla zawieszenia podstawowego o 7%, elitarnego o 8% podczas ruchu i obrotu wieży
– 105mm T5E1M2 celność z 0,42 do 0,4
– 105mm T5E1M2 poprawiono celność dla wieży podstawowej o 14%, elitarnej o 17% podczas ruchu i obrotu wieży

Zmiany w pojazdach radzieckich

– Object 263′s 130mm S-70A czas przeładowania z 11s do 10,7s
– SU-100M1: LB-1S czas przeładowania z 6,9s do 5,9s
– SU-101: D-54S czas przeładowania z 7,1s do 6,7s, celność z 0,36 do 0,35
– SU-122-54: D-54S czas przeładowania z 6,8s do 6,5s, celność z 0,36 do 0,35
– SU-122-54: 122mm M62-S2 czas przeładowania z 10s do 9,2s, celność z 0,36 do 0,35
– T-44 – LB-1 czas przeładowania dla wieży T-44-100 z 8,6s do 8,1s

Mój komentarz:

Z ważniejszych zmian to po pierwsze, długo oczekiwany rebalans niszczycieli niemieckich w tym WT E-100, zobaczymy jak to wpłynie na rozgrywkę. Klejną ciekawą zmianą jest penetracja pocisków typu HESH dla działa 183mm (FV215b 183) jest to dotkliwa zmiana bo aż o 45mm, a z listy nie wynika by miał dostać coś w zamian, prawdopodobnie wymusi to używanie pocisków typu AP.
Pozostałe zmiany raczej są kosmetyczne i raczej nie wpłyną tak znacząco na rozgrywkę, większość raczej na plus.
Aktualizacja oprócz zmian w wymienionych powyżej pojazdach wprowadzi też zmiany w innych, na chwile obecna jest to nie wiadoma, będą też przerobione mapy, nowe medale oraz zostaną rozwiązane rożne błędy na mapach.

Źródło: http://ftr.wot-news.com/2014/07/01/0-9-2-supertest-patchnotes/

UdostępnijShare on FacebookShare on Google+


Aktualności

, , , , , , , , ,


Musisz się zalogować aby napisać komentarz. Logowanie bez rejestracji przez worldoftanks.eu

banner